من تو را خواهم يافت

آمار مطالب

کل مطالب : 334
کل نظرات : 49

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 46
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 327
بازدید سال : 2133
بازدید کلی : 43313

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اجتماعی و آدرس baran68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 43313
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فهیمه
تاریخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394
نظرات

 من تو را خواهم يافت

 
مدتي بود كه احساس مي‌كردم تو را گم كرده‌ام. در كنارم نيستي،‌ تنهاي تنهايم. براي يافتن تو به هر سو روانه شدم.به اوج آسمان‌ها پرواز كردم، همراه با كبوتران و سينه‌سرخان، تمام آسمان را گشتم...
 
حتي به باد هم سفارش كردم هنگام نوازش قاصدك‌ها به آن‌ها بگويد كه سراغ تو را از همه جا بگيرند. اما ابرها گريه سر دادند كه تو در آسمان نيستي.
در اعماق دريا، همراه با عروسي‌هاي دريايي به دنبالت گشتم تا اين‌كه آخرين ماهي كوچك برايم خبر آورد كه تو در هيچ دريايي نيستي.
همراه آهوها، دشت و دمن را به دنبالت گشتم، اما برايم خبر آوردند كه در زمين هم نيستي. آخرين سخني كه از تو به ياد دارم. اين بود كه اگه مي‌خواهي مرا بيابي به دنبال روزنه‌هاي اميد باش. 
 
 
 
با اين‌كه از همه سراغت را گرفته‌ام و همه بي‌خبر بودند اما بايد تلاش كنم. من تو را خواهم يافت. تو را در شب‌بوهاي عاشق و در ميان سرخي شقايق‌هاي دشت عشق خواهم يافت. تو را در سپيدي ابرهاي آسمان دنياي خاكي آدم‌ها و در ميان بوته‌هاي گون بيابان‌هاي بي‌آب؛ تو را در لحظه‌هاي ناب تولد يك كودك؛ تو را در ميان كوچه‌هاي تنگ و سرخ پر از هياهو و ميان آدم‌هايي از جنس نور، خواهم يافت. تو را ميان ميكده‌اي از عشق و پر از پرياني در شوق ستودن تو، تو را در ميان درياي پر از وفا و دشت بدون ريا، خواهم يافت. من تو را خواهم يافت، در ميان قلب پاك مادر و دستان پينه بسته پدر. در روح رهاي شقايق و نور سفيد رو به خدا.
 
تو را در اوج پرواز عاشقانه كبوتران عاشق و در ميان سبقت ابرهاي بهاري براي باريدن. تو را حتي در ميان شهد گل‌هاي ياس و رنگ‌ پرهاي طاووس، پيدا خواهم كرد.
تو در آسمان بلند و زمين پاك جاي داري. تو در تمام لحظه‌هاي خوب زندگي رواني و در اوج محبت لبريز مي‌شوي و در قلب‌هاي خسته مي‌خروشي. تو از لب‌هاي پاك سرازير مي‌شوي و به دل‌هاي پاك مي‌نشيني. تو در وسعت چشمان عاشقان جاي مي‌گيري و هم چون تيري از عشق به دل معشوق روانه مي‌شوي. تو قصري به بلنداي آسمان تا زمين و به وسعت تمام دنيا در قلب كوچك من داري.
تو هم‌چون ماهي درون درياي دلم غوطه مي‌خوري و سراپاي وجودم را در شوق يافتن مرواريدي از دل صدف پر مي‌كني.
در آخرين سخني كه از تو به ياد دارم، گفته بودي كه به دنبال روزنه‌هاي اميد باشم و من به دنبال روزنه‌هاي اميد گشتم و تو را پيدا كردم. تو همان اميدي هستي كه به دنبالش مي‌گشتم.
چه قدر براي يافتنت به اين سو و آن سو روانه شدم. چه قدر آسمان و زمين را به دنبالت گشتم، غافل از اين‌كه تو در درونم بودي. صدايم مي‌كردي اما نشنيدم، مرا به سوي خود مي‌خواندي اما پاسخت ندادم.
خداوندا به خاطر غفلت‌هايي كه كردم، مرا ببخش، مرا ببخش و ...
 
 
 منبع :مجله موفقیت - فاطمه فرجامی

تعداد بازدید از این مطلب: 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود